Επιστροφή χρημάτων & προϋποθέσεις

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Διαβάστε παρακάτω την πολιτική της εταιρείας μας.

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο αφού έχει προηγηθεί επικοινωνία μαζί μας στα στοιχεία επικοινωνίας και αποκλειστικά με την διαδικασία που θα σας υποδείξουμε. Σε περίπτωση που δεν ακολουθηθεί η διαδικασία που σας υποδείξαμε δεν είμαστε υποχρεωμένοι να παραλάβουμε και να πραγματοποιήσουμε την αλλαγή σας πάρα μόνο εάν η χρέωση αποστολής έχει πληρωθεί από εσάς.
* Στην περίπτωση εθνικών αργιών, ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση των παραγγελιών ανεξάρτητα από τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.
Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode). Για λόγους υγιεινής, τα προϊόντα εσώρουχα–μαγιό και είδη ομορφιάς (σκουλαρίκια κ.λπ.) δεν επιστρέφονται.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
Οι αλλαγές στο νούμερο δεν χρεώνονται με έξοδα αποστολής. Εάν επιλέξετε αντικατάσταση ενός προϊόντος με ένα άλλο, η αποστολή του νέου προϊόντος επιβαρύνεται με τη χρέωση των μεταφορικών (αναλόγως την περιοχή παραλαβής και το βάρος του δέματος, όπως αυτές αναφέρονται στις χρεώσεις μεταφορικών) συν την όποια διαφορά μεταξύ των προϊόντων εάν υπάρχει. Συμψηφισμός διαφοράς τιμής με μεταφορικά δεν είναι εφικτός.
Κάθε επιστροφή γίνεται αποκλειστικά μέσω εταιρείας courier που θα σας υποδείξουμε μετά από επικοινωνία μαζί σας.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΔΕΜΑΤΟΣ:
Η θέση του καταστήματος
ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Εναλλακτικά, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν και να κάνετε την αλλαγή σας στο φυσικό μας κατάστημα στην παραπάνω διεύθυνση, επιδεικνύοντας την απόδειξη σας.

Επιστροφές χρημάτων

Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων μπορείτε να κάνετε αίτηση μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, στέλνοντας email στο…
Γράφοντας τον τραπεζικό λογαριασμό, το όνομα του πρώτου δικαιούχου (πρέπει να είναι ίδιο με αυτόν που έκανε την παραγγελία) και την τράπεζα στην οποία ανήκει ο λογαριασμός.
Από τη στιγμή που θα λάβουμε το αίτημά σας, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε εάν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή και εντός 5 ημερών σε περίπτωση που έχετε πληρώνεται με πιστωτική/χρεωστική ή Paypal.
Τα έξοδα είναι 5 ευρώ καθώς αυτή η χρέωση είναι μέρος των εξόδων (αποστολές – τραπεζικές προμήθειες κ.λπ.). Σε περίπτωση που αναλάβετε με δική σας χρέωση την αποστολή του δέματος σε εμάς τότε το ποσό των εξόδων επιστροφής είναι 0,0 ευρώ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΟΓΩ ΔΙΚΙΑΣ ΜΑΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδοθεί είναι λανθασμένο (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας) ή είναι ελαττωματικό, μπορείτε να επικοινωνήστε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, στα στοιχεία επικοινωνίας, ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος με έξοδα που θα επιβαρύνουν εμάς και να συμφωνηθεί η παράδοση του σωστού προϊόντος που έχετε παραγγείλει (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής).